Contabilitatea Institutiilor Publice. Utilizarea eficienta a FOREXEBUG

  • 28 - 31 martie 2019

  • Predeal - Hotel Carpati

Oferta de cazare este conforma cu H.G. nr. 714, Anexa 1, din 13.09.2018 privind delegarea, deplasarea in interes de serviciu.

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Specialist in Contabilitatea Institutiilor Publice

Certificare

  • In urma participarii la curs se acorda Certificat de Participare emis de catre furnizorul de formare profesionala in conformitate cu prevederile H.G. 1066/2008.

Taxe Participare

  • 1215 Lei - Servicii Instruire
  • Include suportul de curs in format electronic, mapa de lucru si taxa examinare ANC.
  • 1035 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • Termen inscriere - 26 martie, in limita locurilor disponibile

Tematica

Noutăţi legislative în domeniul financiar – contabil

Organizarea contabilitatii in institutiile publice

Functia financiar-contabila la nivelul institutiilor publice

Documente, registre si forme de contabilitate

Principii si politici contabile. Tratamente contabile

Inregistrari contabile: particularități specifice instituțiilor publice

Reguli de întocmire si raportare a situațiilor financiare trimestriale si lunare in anul 2018

Noutati privind sistemul de raportare:

codificarea conturilor

structura analitica a conturilor în scop de raportare a balantei de verificare analitice la MFP

Sectorul public și deciziile bugetar -financiare

Funcțiile managementului financiar

Informația în managementul financiar public

Bugetul de stat. Tipurile de bugete utilizate și sursa veniturilor la constituirea bugetelor de venituri și cheltuieli.

Importanta bugetului de venituri și cheltuieli. Planificare și execuție bugetară.

Mijloace și tipuri de finanțare. Surse de finanțare – inclusiv fonduri europene nerambursabile.

Aspecte legate de organizarea și conducerea contabilității în instituțiile publice- OMFP 1917/2005, cu modificările și completările ulterioare

Standardele Internationale de Contabilitate pentru Sectorul Public(IPSAS)- stadiul implementării acestora

OUG 88/2013 privind  implementarea Sistemului naţional de raportare.Implementarea și stadiul sistemului national de raportare FOREXEBUG

Standarde Europene de Contabilitate pentru Sectorul Public (EPSAS)

Prevederi legislative generale şi particularităţi privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare ale  instituţiilor publice

Regulile privind finantarile din Fonduri Structurale– documente contabile.

Structura analitică a conturilor utilizate în contabilitatea proiectului

Conturi analitice utilizate. Evidenţa contabilă.

Credite de angajament si credite bugetare. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor la institutiile publice.

Patrimoniul institutiilor publice – evidenta, administrare si inventariere;  Sanctiunile pentru nerespectarea reglementarilor emise de MFP, cu privire la intocmirea, semnarea si depunerea la MFP si la unitatile teritoriale ale acestuia, precum si la institutiile publice ierarhic superioare a situatiilor financiare trimestriale si anuale

Formular Inscriere

Hotel Carpati - Predeal

Hotelul Carpati este pozitionat ideal, intr-un cadru natural de vis, avand 93 de camere luminoase, mobilate modern si dotate cu bai individuale cu cabina de dus sau cada si uscator de par, minibar, TV LED,   conexiune gratuita la internet wireless si un balcon de unde turistii cazati se pot bucura de o priveliste incantatoare asupra naturii inconjuratoare.
 
Oaspetii hotelului pot beneficia de o zi relaxanta la Centrul Wellness, ce asigura facilitati precum piscina interioara cu apa incalzita, sauna umeda, sauna uscata, jacuzzi, sala de fitness si masaj.
 
Restaurantul locatiei, cu o capacitate totala de 200 de locuri, vine in intampinarea exigentelor culinare ale turistilor printr-un meniu diversificat. La toate acestea se adauga si o crama, un bar, 2 sali de conferinte de 40 de locuri, respectiv 120 de locuri, ambele dotate coespunzator desfasurarii cu succes a mai multor tipuri de evenimente, o parcare privata cu 50 de locuri, o garderoba pentru echipamente de schi, un seif la receptie si o camera pentru bagaje.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti