Expert Achizitii Publice. Sistemul instituțional în domeniul achizițiilor publice

  • 28 noiembrie - 1 decembrie 2019

  • Sinaia - Hotel New Montana

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Cristina Spoiala - Specialist din Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP)

Certificare

  • In urma evaluarii, se acorda Certificat de Absolvire „EXPERT ACHIZITII PUBLICE” Cod COR 214 946, eliberat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobandite.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include suportul de curs in format electronic, mapa de lucru si taxa examinare ANC.
  • 1500 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • In vederea eliberarii diplomei A.N.C. sunt necesare urmatoarele documente: Carte de identitate; Certificat de nastere; Diploma de studii superioare; Certificat de casatorie, in cazul schimbarii numelui.
  • Termen inscriere - 26 noiembrie, in limita locurilor disponibile

Tematica

Revizuirea/Actualizarea pretului unui contract. Instrucțiunea nr. 2/2018 din 21 decembrie 2018 privind ajustarea preţului contractului de achiziţie publică/sectorială

Ordinul nr. 1068/1652/2018 din 4 octombrie 2018 pentru aprobarea Ghidului de achiziţii publice verzi care cuprinde cerinţele minime privind protecţia mediului pentru anumite grupe de produse şi servicii ce se solicită la nivelul caietelor de sarcini

Ordinul nr. 1581/2018 privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii

OUG nr. 114/2018 din 28 decembrie 2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene – Mof. 1116 din 29 decembrie 2018

Ordinul nr. 2717/318/2018 din 27.12.2018 privind revizuirea ratei de actualizare ce va fi utilizată la atribuirea contractelor de achiziţie publică

 

Planificarea achizitiilor. Strategia anuală- prag valoric;
Codul unic de identificare al fiecărui obiect de contract pentru care se derulează o procedură de atribuire;
Realizarea Achiziţiilor directe – praguri – notificări;
Reguli de estimare – corespondenta cu CPV-ul, incadrarea produselor similare;
Loturi- excepții;
Controlul ex ante voluntar exercitat de A.N.A.P.– procedura de conciliere;
Controlul ex-ante atributul autorităţilor de management;
Notificări A.N.A.P.;
Proceduri de atribuire;
Procedurile de atribuire in cazul serviciilor sociale si al altor servicii specifice;
Procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare – motive de urgenta;
Acordul cadru
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate/preț și cel mai bun raport calitate/cost;
Comisia de evaluare;
Accesul la dosarul achizitiei;
Ajustarea pretului: revizuire vs actualizare (drepturile autoritătilor contractante/entitatilor contractante si obligatiile executantului) – situatii de aplicare
Cazurile în care contractul de achizitie publica/sectoriale poate fi modificat fără aplicarea unei alte proceduri de achiziţii;
Competenţe de soluţionare a litigiilor în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică şi a contractelor de concesiune;

Cauțiunea;
Contestaţia formulată pe calea administrativ-jurisdicţională;
Contestarea pe cale judiciară;
Suspendarea procedurii de atribuire;
Calea de atac împotriva deciziilor Consiliului;

Dezbateri si raspunsuri la intrebarile participantilor, prezentare cazuri practice

Formular Inscriere

Sinaia - Hotel New Montana

Situat in inima orasului Sinaia, un mic resort de munte si ski, Hotelul New Montana este destinatia ideala pentru recreere si pentru intâlniri de afaceri, oferind oaspetilor sai o atmosfera placuta, relaxanta si servicii de calitate. Hotelul ofera o capacitate de 360 de locuri. New Montana Hotel pune la dispozitie un centru de afaceri multi functional si flexibil, capabil sa faca fata oricarui tip de eveniment: activitati team building si training, lansari de produs, conferinte, congrese, expozitii, etc. Hotelul ofera serviciu de curatenie zilnic, Room service, Apel de trezire, Sistem de inchidere electronic, Televiziune prin satelit, Televizor LCD, Acces la Internet wireless, Telefon wireless, Linie telefonica internationala, Mini bar, Seif in camera si la receptie, Cada de baie, Patut si pat suplimentar, Uscator de par, Accesorii de baie, Halat de baie si papuci, Spalatorie – informatii suplimentare in dulap, sase sali de conferinta spatioase, dotate cu echipament profesional cu o capacitate intre 10 si 450 de locuri pot satisface cele mai exigente cerinte business. Zone speciale de coffee break sunt amenajate in vecinatatea salilor de conferinta pentru confortul participantilor.

Acces la piscina, sauna.
Internet wireless este disponibil in tot hotelul.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti