Managementul Administratiei Publice

  • 19 - 25 august 2019

  • Mamaia - Hotel Dacia Sud

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speakeri

  • Specialist din Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP)
  • Adela Voicu – Specialist in administratie publica
  • Catalin Petrescu – Specialist in audit si control intern

Certificare

  • In urma participarii la programul de pregatire se acorda diploma eliberata de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, insotita de supliment descriptiv.

Taxe Participare

  • 990 Lei - Servicii Instruire
  • Include suportul de curs in format electronic, mapa de lucru si taxa examinare ANC.
  • 3600 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 7 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • In vederea eliberarii diplomei A.N.C. sunt necesare urmatoarele documente: Carte de identitate; Certificat de nastere; Diploma de studii superioare; Certificat de casatorie, in cazul schimbarii numelui.
  • Termen inscriere - 16 august, in limita locurilor disponibile

Tematica

Modul Achizitii Publice – Specialist din cadrul ANAP

Cadrul Legal al Achizitiilor Publice in Romania in Noul Context Legislativ
Modificari aduse de catre noua legislatie
Discutii libere si solutii la problemele ridicate de catre participant. Noutati legislative

Modul Contabilitate –  Speaker Adela Voicu – Specialist in administratie publica

Noutăţi legislative în domeniul financiar – contabil
Standardele Internaţionale de Contabilitate pentru Sectorul Public
Implementarea si utilizarea sistemului naţional de raportare FOREXEBUG

Modul Control Financiar Preventiv –  Speaker Adela Voicu – Specialist in administratie publica

Viza CFP
Ordinul 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
Documente specifice controlului financiar preventiv, operatiuni supuse vizei CFP;
Operatiuni supuse CFP;
Analiza si solutii in cazul refuzului de viza;
Numirea, suspendarea, schimbarea sau destituirea persoanelor desemnate să exercite activitati de CFP;
Competenta loctiitorului persoanei desemnate pentru exercitarea controlului financiar preventiv;
Pasii parcursi in vederea acordarii vizei CFP;

Modul Control Intern – Speaker Catalin Petrescu – Curtea de Conturi a Romaniei

Cadrul legislativ aplicabil în vederea elaborării, implementării și monitorizării Sistemului de Control Intern Managerial (OG nr. 119/1999, OSGG nr. 600/2018);
Principii, etape și responsabilități în vederea realizării SCIM
Documentație specifică SCIM. Modele:
Regulament de Organizare și Funcționare al Comisiei de monitorizare;
Programul de implementare a SCIM; Planul de implementare a măsurilor/strategiei de control;
Registrul de riscuri (general și specific);
Rapoarte; Indicatori specifici; Obiective;
Proceduri de sistem (generale) și operaționale (specifice) ș.a.
Managementul riscului
Identificarea riscurilor și ale cauzelor apariției acestora,
Cuantificarea/aprecierea ponderii riscurilor în atingerea obiectivelor organizației/individuale
Tratarea riscurilor. Responsabilități colective și individuale.

Formular Inscriere

Hotel Dacia Sud

Hotelul Dacia Sud 3* este situat la intrarea in statiune, la circa 10 metri de plaja. Este o constructie de 3 stele, modernizat in 2013 cu functionare permanenta. Dotarile hotelului se afla la inalte standarde internationale, cuprinzand: hol receptie elegant si impunator, salon restaurant cu 100-250 de locuri,bar receptie, sala de conferinte cu 100 de locuri, parcare, schimb valutar, salon cosmetica, masaj, coafor; terasa,centrala termica proprie, scari de acces, coridoare, lift modern, rampa pentru persoanele cu handicap. Camere: tv, minibar, LCD frigider, telefon, internet wireless, aer conditionat, balcon; baie cu cada-in garsionere, baie cu dus-in camere, uscator de par, telefon, mocheta, geam termopan si permit instalarea patului suplimentar. Toate camerele sunt dotate cu sistem de acces pe baza de carduri magnetice.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti