Noutati Legislative ale Sistemului Achizitiilor Publice

Expert Achizitii Publice

  • 14 - 17 noiembrie 2019

  • Predeal - Hotel Carpati

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Cristina Spoiala - Specialist din Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP)

Certificare

  • In urma evaluarii, se acorda Certificat de Absolvire „EXPERT ACHIZITII PUBLICE” Cod COR 214 946, eliberat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobandite.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include suportul de curs in format electronic, mapa de lucru si taxa examinare ANC.
  • 1500 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • In vederea eliberarii diplomei A.N.C. sunt necesare urmatoarele documente: Carte de identitate; Certificat de nastere; Diploma de studii superioare; Certificat de casatorie, in cazul schimbarii numelui.
  • Termen inscriere - 12 noiembrie, in limita locurilor disponibile

Tematica

Revizuirea/Actualizarea pretului unui contract. Instrucțiunea nr. 2/2018 din 21 decembrie 2018 privind ajustarea preţului contractului de achiziţie publică/sectorială

Ordinul nr. 1068/1652/2018 din 4 octombrie 2018 pentru aprobarea Ghidului de achiziţii publice verzi care cuprinde cerinţele minime privind protecţia mediului pentru anumite grupe de produse şi servicii ce se solicită la nivelul caietelor de sarcini

Ordinul nr. 1581/2018 privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii

OUG nr. 114/2018 din 28 decembrie 2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene – Mof. 1116 din 29 decembrie 2018

Ordinul nr. 2717/318/2018 din 27.12.2018 privind revizuirea ratei de actualizare ce va fi utilizată la atribuirea contractelor de achiziţie publică

 

Planificarea achizitiilor. Strategia anuală- prag valoric;
Codul unic de identificare al fiecărui obiect de contract pentru care se derulează o procedură de atribuire;
Realizarea Achiziţiilor directe – praguri – notificări;
Reguli de estimare – corespondenta cu CPV-ul, incadrarea produselor similare;
Loturi- excepții;
Controlul ex ante voluntar exercitat de A.N.A.P.– procedura de conciliere;
Controlul ex-ante atributul autorităţilor de management;
Notificări A.N.A.P.;
Proceduri de atribuire;
Procedurile de atribuire in cazul serviciilor sociale si al altor servicii specifice;
Procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare – motive de urgenta;
Acordul cadru
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate/preț și cel mai bun raport calitate/cost;
Comisia de evaluare;
Accesul la dosarul achizitiei;
Ajustarea pretului: revizuire vs actualizare (drepturile autoritătilor contractante/entitatilor contractante si obligatiile executantului) – situatii de aplicare
Cazurile în care contractul de achizitie publica/sectoriale poate fi modificat fără aplicarea unei alte proceduri de achiziţii;
Competenţe de soluţionare a litigiilor în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică şi a contractelor de concesiune;

Cauțiunea;
Contestaţia formulată pe calea administrativ-jurisdicţională;
Contestarea pe cale judiciară;
Suspendarea procedurii de atribuire;
Calea de atac împotriva deciziilor Consiliului;

Dezbateri si raspunsuri la intrebarile participantilor, prezentare cazuri practice

Formular Inscriere

Hotel Carpati - Predeal

Hotelul Carpati este pozitionat ideal, intr-un cadru natural de vis, avand 93 de camere luminoase, mobilate modern si dotate cu bai individuale cu cabina de dus sau cada si uscator de par, minibar, TV LED,   conexiune gratuita la internet wireless si un balcon de unde turistii cazati se pot bucura de o priveliste incantatoare asupra naturii inconjuratoare.
 
Oaspetii hotelului pot beneficia de o zi relaxanta la Centrul Wellness, ce asigura facilitati precum piscina interioara cu apa incalzita, sauna umeda, sauna uscata, jacuzzi, sala de fitness si masaj.
 
Restaurantul locatiei, cu o capacitate totala de 200 de locuri, vine in intampinarea exigentelor culinare ale turistilor printr-un meniu diversificat. La toate acestea se adauga si o crama, un bar, 2 sali de conferinte de 40 de locuri, respectiv 120 de locuri, ambele dotate coespunzator desfasurarii cu succes a mai multor tipuri de evenimente, o parcare privata cu 50 de locuri, o garderoba pentru echipamente de schi, un seif la receptie si o camera pentru bagaje.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti