Gestionarea contractelor de servicii, lucrari, furnizare in contextul modificari legislative

  • 9 - 12 mai 2019

  • Predeal - Hotel Carpati

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Cristina Spoiala - Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP)
  • Victoria Hodina - Ministerul Fondurilor Europene (MFE)

Certificare

  • In urma evaluarii, se acorda Certificat de Absolvire „EXPERT ACHIZITII PUBLICE” Cod COR 214 946, eliberat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobandite.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include suportul de curs in format electronic, mapa de lucru si taxa examinare ANC.
  • 1400 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • In vederea eliberarii diplomei A.N.C. sunt necesare urmatoarele documente: Carte de identitate; Certificat de nastere; Diploma de studii superioare; Certificat de casatorie, in cazul schimbarii numelui.
  • Termen inscriere - 7 mai, in limita locurilor disponibile

Tematica

ORDIN nr. 1017/2019 din 20 februarie 2019 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială de produse, precum şi a modalităţii de completare a anunţului de participare/de participare simplificat – Monitorul Oficial nr. 215 din 19 martie 2019;

Instrucțiunea nr. 2/2018 din 21 decembrie 2018 privind ajustarea preţului contractului de achiziţie publică/sectorială;

OUG nr. 16/2019 din 12 martie 2019 pentru modificarea art. 5 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii – Monitorul Oficial nr. 208 din 15 martie 2019;

Proiect de HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 394/2016, a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, precum și pentru modificarea Anexelor la Hotărârea Guvernului nr. 1/2018 pentru aprobarea condițiilor generale și specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziție aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice

HG nr. 1 din 10 ianuarie 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice publicată în: Monitorul Oficial nr. 26 din 11 ianuarie 2018.

HG nr. 1/ 2018 vs Conditii contractuale FIDIC ROSU/ FIDIC GALBEN

Planificarea achizițiilor publice : referate de necesitate, strategia anuală de achiziție – prag valoric, programul anual, estimarea valorii, împărțirea pe loturi – excepții.
Detalii despre divizarea artificiala si evitarea acesteia cu impact asupra corectiilor financiare; Mod de abordare;
Stabilirea cerințelor de calificare și a criteriilor de selecție;
Reguli de participare și modul de prezentare a ofertei;
Asocierea/subcontractarea/angajamentul terț;
Controlul ex ante voluntar exercitat de A.N.A.P. Procedura de conciliere.
Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire;
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate/preț și cel mai bun raport calitate/cost
Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire.
Comisia de evaluare: atribuții, mod de lucru.
Ajustarea/revizuirea pretului;
De ce conditii contractuale FIDIC? Puncte tari si puncta slabe;
Modificarea, executarea și încetarea contractului de achiziție publică/ sectorial/acordului-cadru/contractelor subsecvente;
Ordinele de modificare si incadrarea modificărilor ca fiind substanţiale sau nesubstanţiale.
Revendicari si mod de solutionare;

Formular Inscriere

Hotel Carpati - Predeal

Hotelul Carpati este pozitionat ideal, intr-un cadru natural de vis, avand 93 de camere luminoase, mobilate modern si dotate cu bai individuale cu cabina de dus sau cada si uscator de par, minibar, TV LED,   conexiune gratuita la internet wireless si un balcon de unde turistii cazati se pot bucura de o priveliste incantatoare asupra naturii inconjuratoare.
 
Oaspetii hotelului pot beneficia de o zi relaxanta la Centrul Wellness, ce asigura facilitati precum piscina interioara cu apa incalzita, sauna umeda, sauna uscata, jacuzzi, sala de fitness si masaj.
 
Restaurantul locatiei, cu o capacitate totala de 200 de locuri, vine in intampinarea exigentelor culinare ale turistilor printr-un meniu diversificat. La toate acestea se adauga si o crama, un bar, 2 sali de conferinte de 40 de locuri, respectiv 120 de locuri, ambele dotate coespunzator desfasurarii cu succes a mai multor tipuri de evenimente, o parcare privata cu 50 de locuri, o garderoba pentru echipamente de schi, un seif la receptie si o camera pentru bagaje.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti