OSGG 600/2018 Sistemul de Control Intern Managerial

  • Locatie

  • Predeal - Hotel Carpati

  • Sesiuni

  • 17 - 20 septembrie 2020

  • 8 - 11 octombrie 2020

  • 22 - 25 octombrie 2020

  • 29 octombrie - 1 noiembrie 2020

  • 5 - 8 noiembrie 2020

  • 19 - 22 noiembrie 2020

  • 26 - 29 noiembrie 2020

  • 10 - 13 decembrie 2020

  • 17 - 20 decembrie 2020

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Catalin Petrescu – Specialist in audit si control intern

Certificare

  • In urma evaluarii, se acorda Certificat de Absolvire „Auditor Intern” Cod COR 241 105, eliberat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobandite.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
  • 1600 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.

Tematica

Modificările aduse Codului controlului intern managerial prin OSGG nr. 600 / 2018 și implicațiile acestora aspura documentelor întocmite în cadrul instituțiilor publice

Comisia de monitorizare: rol, componeță, atributii, secretariatul tehnic al Comisiei, documente obligatorii, niveluri de conducere

Erori privind organizarea și funcționarea Comisiei de monitorizare

Responsabilități ale ordonatorului principal de credite în domeniul controlului intern prevazute de OSGG nr. 600 / 2018

Planificarea activităților și programul de dezvoltare în conformitate cu OSGG nr. 600 / 2018

Completarea situațiilor centralizatoare anuale

Evaluarea sistemului de control intern managerial (noua scară de evaluare a sistemului de control intern)

Elaborarea raportului asupra sistemului de control intern

Autoevaluarea și completarea chestionarului de autoevaluare – noutățile aduse de OSGG nr. 600 / 2018

Controlul intern managerial la entitățile publice. Cadru, necesitate, rol, relevanță

Relația cu controlul intern/financiar – preventiv propriu și delegat

Implementarea celor 16 standarde – discuții și modele aplicate pe Stadardul 8 – Managementul riscurilor

Exemple de indicatori în domeniul resurselor umane, salarizării, contabilităţii, achiziţii etc.

Evaluarea calităţii indicatorilor de monitorizare a performanţelor

Implementarea unui sistem coerent de monitorizare a performanţelor în entitate

Exemplu de procedură operaţională privind monitorizarea performanţelor

Raportul anual de monitorizare a performanţelor şi Informarea privind monitorizarea performanţelor la nivelul entităţii în vederea analizării şi aprobării în Comisia de monitorizare

Deficienţe şi erori posibile privind monitorizarea performanţelor

Formular Inscriere

Hotel Carpati - Predeal

Hotelul Carpati este pozitionat ideal, intr-un cadru natural de vis, avand 93 de camere luminoase, mobilate modern si dotate cu bai individuale cu cabina de dus sau cada si uscator de par, minibar, TV LED,   conexiune gratuita la internet wireless si un balcon de unde turistii cazati se pot bucura de o priveliste incantatoare asupra naturii inconjuratoare.
 
Oaspetii hotelului pot beneficia de o zi relaxanta la Centrul Wellness, ce asigura facilitati precum piscina interioara cu apa incalzita, sauna umeda, sauna uscata, jacuzzi, sala de fitness si masaj.
 
Restaurantul locatiei, cu o capacitate totala de 200 de locuri, vine in intampinarea exigentelor culinare ale turistilor printr-un meniu diversificat. La toate acestea se adauga si o crama, un bar, 2 sali de conferinte de 40 de locuri, respectiv 120 de locuri, ambele dotate coespunzator desfasurarii cu succes a mai multor tipuri de evenimente, o parcare privata cu 50 de locuri, o garderoba pentru echipamente de schi, un seif la receptie si o camera pentru bagaje.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti