OSGG 600/2018 Sistemul de Control Intern Managerial

  • Locatie

  • Predeal - Hotel Orizont

  • Sesiuni

    • 9 - 12 februarie 2023

    • 23 - 26 februarie 2023

    Informatii Administrative

    Organizator

    • Alexandru Capatana - 0733.741.185

    Speaker

    • Catalin Petrescu – Specialist in audit si control intern

    Certificare

    • In urma evaluarii se acorda Certificat de Participare emis de catre furnizorul de formare profesionala in conformitate cu HG 2066/2008.

    Taxe Participare

    • 1200 Lei - Servicii Instruire
    • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
    • 1900 Lei - Servicii Cazare
    • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
    Formular Inscriere

    Informatii Suplimentare

    • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.

    Tematica

    Modificările aduse Codului controlului intern managerial prin OSGG nr. 600 / 2018 și implicațiile acestora aspura documentelor întocmite în cadrul instituțiilor publice

    Comisia de monitorizare: rol, componeță, atributii, secretariatul tehnic al Comisiei, documente obligatorii, niveluri de conducere

    Erori privind organizarea și funcționarea Comisiei de monitorizare

    Responsabilități ale ordonatorului principal de credite în domeniul controlului intern prevazute de OSGG nr. 600 / 2018

    Planificarea activităților și programul de dezvoltare în conformitate cu OSGG nr. 600 / 2018

    Completarea situațiilor centralizatoare anuale

    Evaluarea sistemului de control intern managerial (noua scară de evaluare a sistemului de control intern)

    Elaborarea raportului asupra sistemului de control intern

    Autoevaluarea și completarea chestionarului de autoevaluare – noutățile aduse de OSGG nr. 600 / 2018

    Controlul intern managerial la entitățile publice. Cadru, necesitate, rol, relevanță

    Relația cu controlul intern/financiar – preventiv propriu și delegat

    Implementarea celor 16 standarde – discuții și modele aplicate pe Stadardul 8 – Managementul riscurilor

    Exemple de indicatori în domeniul resurselor umane, salarizării, contabilităţii, achiziţii etc.

    Evaluarea calităţii indicatorilor de monitorizare a performanţelor

    Implementarea unui sistem coerent de monitorizare a performanţelor în entitate

    Exemplu de procedură operaţională privind monitorizarea performanţelor

    Raportul anual de monitorizare a performanţelor şi Informarea privind monitorizarea performanţelor la nivelul entităţii în vederea analizării şi aprobării în Comisia de monitorizare

    Deficienţe şi erori posibile privind monitorizarea performanţelor

    Formular Inscriere

    Hotel Orizont - Predeal

    Hotel Orizont este pozitionat intr-o zona linistita, zona Trei Brazi, fiind la doar 10 – 15 minute de mers pe jos de centrul statiunii. Hotelul este destinatia ideala pentru cei ce doresc un sejur relaxant, acesta avand o panorama deosebita asupra muntilor.

     

    Hotelul Orizont, unul dintre cele mai moderne din statiune, pune la dispozitia turistilor sai 139 de camere repartizate astfel: 18 camere single, 18 duble executive, 96 duble standard si 7 apartamente. Designul camerelor reflecta un stil minimalist, modern, iar facilitatile acestora sunt de ultima generatie: TV in camera, aer conditionat, minibar, seif, uscator de par, grup sanitar propriu, internet de mare viteza. Pentru turistii ce doresc sa se relaxeze, hotelul le vine in ajutor cu centrul SPA(piscina interioara, sauna uscata si umeda, jacuzzi, masaj, dar si sala de fitness). La parterul hotelului se regaseste restaurantul Miorita ce va va delecta cu preparate traditionale romanesti, dar si internationale pregatite cu mare atentie de chef-ul acestuia. Pentru o scurta desprindere de cotidian puteti savura o cafea sau un whisky in Lobby bar sau Cigar Club. Hotelul nu ii uita pe cei ce calatoresc in interes de afaceri, dispunand astfel de sala de conferinte dotata ultra-modern(flipchart, ecran de proiectie, laptop, internet, etc.). Printre celelalte facilitati putem enumera: parcare, plata cu cardul, seif la receptie, servicii de spalatorie, etc.
    • Informatii Suplimentare
      Raspundem bucurosi la orice intrebare
    • Mail
      office@consultingpoint.ro
    • Telefon
      0733.741.185
    • Adresa
      Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti