Patrimoniul in noul Cod Administrativ al Romaniei (OUG nr. 57/2019)

  • 17 - 20 octombrie 2019

  • Predeal - Hotel Carpati

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Specialist din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei

Certificare

  • In urma evaluarii se acorda Certificat de Participare emis de catre furnizorul de formare profesionala in conformitate cu HG 2066/2008.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include acces la programul de instruire, suportul de curs in format electronic si mapa de lucru.
  • 1400 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • Termen inscriere - 15 octombrie, in limita locurilor disponibile

Tematica

Patrimoniul, proprietatea publică a statului și a unităţii administrativ teritoriale în conformitate cu prevederile noul cod administrativ (oug nr. 57/2019)

 

  1. Patrimoniu, proprietate publică – generalităţi
  2. Principii, rol, funcţii şi atribuţii ale administraţiei publice în domeniul gestionării patrimoniului
  • Principii generale
  • Rolul, funcţiile, atribuţiile guvernului
  • Rolul, funcţiile, atribuţiile administraţiei publice locale
  1. Unităţile administrativ-teritoriale în românia
  2. Rolul şi atribuţiile consiliului local
  3. Atribuţiile primarului privind administrarea patrimoniului
  4. Atribuţiile consiliului judeţean privind administrarea patrimoniului
  5. Reguli specifice privind proprietatea publică şi privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale
    • Exercitarea dreptului de proprietate publică a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale
  • Trecerea bunurilor în domeniul public
  • Trecerea unui bun din domeniul privat în domeniul public al aceluiaşi titular al dreptului de proprietate
  • Modalităţile de exercitare a dreptului de proprietate publică al statului sau al unităţilor administrativ-teritoriale
  • Darea în administrare a bunurilor proprietate publică
  • Concesionarea bunurilor proprietate publică
  • Închirierea bunurilor proprietate publică a statului sau a unităţilor administrativ- teritoriale
  • Darea în folosinţă gratuită a bunurilor proprietate publică
    • Exercitarea dreptului de proprietate privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale
  • Trecerea bunurilor în domeniul privat
  • Trecerea unui bun din domeniul privat al unei unităţi administrativ-teritoriale în domeniul privat al statului
  • Trecerea unui bun din domeniul privat al unei unităţi administrativ-teritoriale în domeniul privat al altei unităţi administrativ-teritoriale
  • Trecerea unui bun din domeniul public în domeniul privat al aceluiaşi titular al dreptului de proprietate 
  1. Unele reguli privind exercitarea dreptului de proprietate privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale
  • Modalităţile de exercitare a dreptului de proprietate privată
  • Reguli speciale privind procedura de vânzare a bunurilor din domeniul privat
  • Excepţii de la regulile privind procedura de vânzare a bunurilor din domeniul privat
Formular Inscriere

Hotel Carpati - Predeal

Hotelul Carpati este pozitionat ideal, intr-un cadru natural de vis, avand 93 de camere luminoase, mobilate modern si dotate cu bai individuale cu cabina de dus sau cada si uscator de par, minibar, TV LED,   conexiune gratuita la internet wireless si un balcon de unde turistii cazati se pot bucura de o priveliste incantatoare asupra naturii inconjuratoare.
 
Oaspetii hotelului pot beneficia de o zi relaxanta la Centrul Wellness, ce asigura facilitati precum piscina interioara cu apa incalzita, sauna umeda, sauna uscata, jacuzzi, sala de fitness si masaj.
 
Restaurantul locatiei, cu o capacitate totala de 200 de locuri, vine in intampinarea exigentelor culinare ale turistilor printr-un meniu diversificat. La toate acestea se adauga si o crama, un bar, 2 sali de conferinte de 40 de locuri, respectiv 120 de locuri, ambele dotate coespunzator desfasurarii cu succes a mai multor tipuri de evenimente, o parcare privata cu 50 de locuri, o garderoba pentru echipamente de schi, un seif la receptie si o camera pentru bagaje.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti