Practica achizitiilor publice. Modificari legislative

  • 5 - 8 martie 2020

  • Sinaia - Hotel New Montana

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Cristina Spoiala - Specialist din Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP)

Certificare

  • In urma evaluarii, se acorda Certificat de Absolvire „EXPERT ACHIZITII PUBLICE” Cod COR 214 946, eliberat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobandite.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include suportul de curs in format electronic, mapa de lucru si taxa examinare ANC.
  • 1500 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • In vederea eliberarii diplomei A.N.C. sunt necesare urmatoarele documente: Carte de identitate; Certificat de nastere; Diploma de studii superioare; Certificat de casatorie, in cazul schimbarii numelui.
  • Termen inscriere - 3 martie, in limita locurilor disponibile

Tematica

Modificări aduse de OUG nr. 23/2020

Controlul ex-ante exercitat de A.N.A.P. Liste de verificare aferente exercitării controlului de calitate şi regularitate
Confidentialitatea ofertelor
Motive de excludere
Termene de evaluare

Profesionalizarea personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice

Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/1780 al Comisiei din 23 septembrie 2019 de stabilire a formularelor standard pentru publicarea anunțurilor în domeniul achizițiilor publice („formulare electronice”) 1.„Planificare” 2.„Procedură concurențială” 3.„Notificare prealabilă a atribuirii directe” 4.„Rezultat” 5.„Modificarea contractului” 6.„Schimbare”

Noile praguri valorice aplicabile din 01.01.2020 în cadrul procedurilor de achiziție publica si sectoriala

Planificarea achizițiilor publice:
-referate de necesitate
-programul anual
-împărțirea pe loturi – excepții.
Reguli de participare și modul de prezentare a ofertei;
Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire;
Documentaţia standard de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială de produse, precum şi a modalităţii de completare a anunţului de participare/de participare simplificat
Elaborarea documentaţiei de atribuire. Caietul de sarcini.
Stabilirea cerințelor de calificare și a criteriilor de selecție;
Concesiuni de lucrări şi concesiuni de servicii;
fundamentarea deciziei de concesionare. Riscul de operare;
-elaborarea documentaţiei de atribuire. Garanţii procedural;
-cerinţe tehnice şi funcţionale;
-durata concesiunii de lucrări sau a concesiunii de servicii;
Competenţe de soluţionare a litigiilor în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică şi a contractelor de concesiune;
Discutii libere.

Formular Inscriere

Sinaia - Hotel New Montana

Situat in inima orasului Sinaia, un mic resort de munte si ski, Hotelul New Montana este destinatia ideala pentru recreere si pentru intâlniri de afaceri, oferind oaspetilor sai o atmosfera placuta, relaxanta si servicii de calitate. Hotelul ofera o capacitate de 360 de locuri. New Montana Hotel pune la dispozitie un centru de afaceri multi functional si flexibil, capabil sa faca fata oricarui tip de eveniment: activitati team building si training, lansari de produs, conferinte, congrese, expozitii, etc. Hotelul ofera serviciu de curatenie zilnic, Room service, Apel de trezire, Sistem de inchidere electronic, Televiziune prin satelit, Televizor LCD, Acces la Internet wireless, Telefon wireless, Linie telefonica internationala, Mini bar, Seif in camera si la receptie, Cada de baie, Patut si pat suplimentar, Uscator de par, Accesorii de baie, Halat de baie si papuci, Spalatorie – informatii suplimentare in dulap, sase sali de conferinta spatioase, dotate cu echipament profesional cu o capacitate intre 10 si 450 de locuri pot satisface cele mai exigente cerinte business. Zone speciale de coffee break sunt amenajate in vecinatatea salilor de conferinta pentru confortul participantilor.

Acces la piscina, sauna.
Internet wireless este disponibil in tot hotelul.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti