Practica actualizarii si monitorizarii OSGG 600/2018

  • 17 - 20 octombrie 2019

  • Predeal - Hotel Carpati

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Specialist in audit si control intern din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei

Certificare

  • In urma evaluarii, se acorda Certificat de Absolvire „Auditor Intern” Cod COR 241 105, eliberat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobandite.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
  • 1400 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • In vederea eliberarii diplomei A.N.C. sunt necesare urmatoarele documente: Carte de identitate; Certificat de nastere; Diploma de studii superioare; Certificat de casatorie, in cazul schimbarii numelui.
  • Termen inscriere - 6 noiembrie, in limita locurilor disponibile

Tematica

Modificarile aduse Codului controlului intern/managerial prin Ordinul Secretariatului General  al Guvernului nr. 600/2018

Completari si modificari aduse la cele 16 standarde de control intern prin Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018

Matricea de corespondenta a noilor 16 standarde de control intern managerial cu cele 25 de standarde vechi (pentru a se intelege istoricul standardelor de control intern)

Responsabilitatile conducatorilor entitatilor publice in domeniul controlului intern/managerial prevazute in Codul controlului intern managerial al entităţilor publice aprobat prin Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018

Controlul intern managerial trebuie sa reprezinte o preocupare a managementului.

Organizarea si functionarea comisiei constituite pentru monitorizarea, coordonarea si indrumarea metodologica a implementarii si dezvoltarii sistemului de control intern managerial in entitate. Solutii privind organizarea. Documente minimale privind functionarea  comisiei.

Planificarea activitatilor pentru implementarea sistemului de control intern managerial in  entitate. Intocmirea Programului de dezvoltarea a sistemului de control intern managerial (SCM) si a Programului de pregatire profesională

Standardele de control intern, modificările și completările adeuse prin noutățile aduse de Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor   publice

Implementarea standardele de control intern managerial și instrumentele necesare implementării acestora;

Evaluarea implementarii standardelor de control intern managerial la nivelul entitatii;

Intocmirea procedurilor documentate pe activitatile identificate la nivelul fiecarei structuri;

Analizarea procedurilor documentate si aprobarea acestora de catre conducatorul entitatii; Revizuirea procedurilor documentate intocmite si aprobate;

Elaborarea Deciziei interne pentru numirea responsabilului cu riscurile şi înlocuitorului acestuia; Registrul de riscuri, structura şi modul de completare, elaborarea şi actualizarea acestuia.

Aplicaţii privind metodologia de elaborare şi actualizare a Registrului riscurilor

Managementul riscurilor

Intocmirea chestionarului de autoevaluare a stadiului de implementare a standardelor de control intern/managerial

Intocmirea situatiei sintetitice a autoevaluarii la nivelul entitatii privind stadiul de implementare a standardelor de control intern managerial

Intocmirea situaţiilor anuale privind stadiul implementării sistemului de control intern managerial la data de 31.12.2018, care se transmit entităţilor publice ierarhic superioare, la termenele stabilite de acestea;

Intocmirea Raportului asupra sistemului de control internmanagerial la data de 31 decembrie 2018 întocmit de către managerul entității.

Formular Inscriere

Hotel Carpati - Predeal

Hotelul Carpati este pozitionat ideal, intr-un cadru natural de vis, avand 93 de camere luminoase, mobilate modern si dotate cu bai individuale cu cabina de dus sau cada si uscator de par, minibar, TV LED,   conexiune gratuita la internet wireless si un balcon de unde turistii cazati se pot bucura de o priveliste incantatoare asupra naturii inconjuratoare.
 
Oaspetii hotelului pot beneficia de o zi relaxanta la Centrul Wellness, ce asigura facilitati precum piscina interioara cu apa incalzita, sauna umeda, sauna uscata, jacuzzi, sala de fitness si masaj.
 
Restaurantul locatiei, cu o capacitate totala de 200 de locuri, vine in intampinarea exigentelor culinare ale turistilor printr-un meniu diversificat. La toate acestea se adauga si o crama, un bar, 2 sali de conferinte de 40 de locuri, respectiv 120 de locuri, ambele dotate coespunzator desfasurarii cu succes a mai multor tipuri de evenimente, o parcare privata cu 50 de locuri, o garderoba pentru echipamente de schi, un seif la receptie si o camera pentru bagaje.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti