Practica actualizarii si monitorizarii OSGG 600/2018

  • 11 - 14 aprilie 2019

  • Sinaia - Hotel New Montana

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Specialist in audit si control intern din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei

Certificare

  • In urma evaluarii se acorda Certificat de Participare „Auditor Intern” Cod COR 241 105.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
  • 1400 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • In vederea eliberarii diplomei A.N.C. sunt necesare urmatoarele documente: Carte de identitate; Certificat de nastere; Diploma de studii superioare; Certificat de casatorie, in cazul schimbarii numelui.
  • Termen inscriere - 9 aprilie, in limita locurilor disponibile

Tematica

Modificarile aduse Codului controlului intern/managerial prin Ordinul Secretariatului General  al Guvernului nr. 600/2018

Completari si modificari aduse la cele 16 standarde de control intern prin Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018

Matricea de corespondenta a noilor 16 standarde de control intern managerial cu cele 25 de standarde vechi (pentru a se intelege istoricul standardelor de control intern)

Responsabilitatile conducatorilor entitatilor publice in domeniul controlului intern/managerial prevazute in Codul controlului intern managerial al entităţilor publice aprobat prin Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018

Controlul intern managerial trebuie sa reprezinte o preocupare a managementului.

Organizarea si functionarea comisiei constituite pentru monitorizarea, coordonarea si indrumarea metodologica a implementarii si dezvoltarii sistemului de control intern managerial in entitate. Solutii privind organizarea. Documente minimale privind functionarea  comisiei.

Planificarea activitatilor pentru implementarea sistemului de control intern managerial in  entitate. Intocmirea Programului de dezvoltarea a sistemului de control intern managerial (SCM) si a Programului de pregatire profesională

Standardele de control intern, modificările și completările adeuse prin noutățile aduse de Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor   publice

Implementarea standardele de control intern managerial și instrumentele necesare implementării acestora;

Evaluarea implementarii standardelor de control intern managerial la nivelul entitatii;

Intocmirea procedurilor documentate pe activitatile identificate la nivelul fiecarei structuri;

Analizarea procedurilor documentate si aprobarea acestora de catre conducatorul entitatii; Revizuirea procedurilor documentate intocmite si aprobate;

Elaborarea Deciziei interne pentru numirea responsabilului cu riscurile şi înlocuitorului acestuia; Registrul de riscuri, structura şi modul de completare, elaborarea şi actualizarea acestuia.

Aplicaţii privind metodologia de elaborare şi actualizare a Registrului riscurilor

Managementul riscurilor

Intocmirea chestionarului de autoevaluare a stadiului de implementare a standardelor de control intern/managerial

Intocmirea situatiei sintetitice a autoevaluarii la nivelul entitatii privind stadiul de implementare a standardelor de control intern managerial

Intocmirea situaţiilor anuale privind stadiul implementării sistemului de control intern managerial la data de 31.12.2018, care se transmit entităţilor publice ierarhic superioare, la termenele stabilite de acestea;

Intocmirea Raportului asupra sistemului de control internmanagerial la data de 31 decembrie 2018 întocmit de către managerul entității.

Formular Inscriere

Sinaia - Hotel New Montana

Situat in inima orasului Sinaia, un mic resort de munte si ski, Hotelul New Montana este destinatia ideala pentru recreere si pentru intâlniri de afaceri, oferind oaspetilor sai o atmosfera placuta, relaxanta si servicii de calitate. Hotelul ofera o capacitate de 360 de locuri. New Montana Hotel pune la dispozitie un centru de afaceri multi functional si flexibil, capabil sa faca fata oricarui tip de eveniment: activitati team building si training, lansari de produs, conferinte, congrese, expozitii, etc. Hotelul ofera serviciu de curatenie zilnic, Room service, Apel de trezire, Sistem de inchidere electronic, Televiziune prin satelit, Televizor LCD, Acces la Internet wireless, Telefon wireless, Linie telefonica internationala, Mini bar, Seif in camera si la receptie, Cada de baie, Patut si pat suplimentar, Uscator de par, Accesorii de baie, Halat de baie si papuci, Spalatorie – informatii suplimentare in dulap, sase sali de conferinta spatioase, dotate cu echipament profesional cu o capacitate intre 10 si 450 de locuri pot satisface cele mai exigente cerinte business. Zone speciale de coffee break sunt amenajate in vecinatatea salilor de conferinta pentru confortul participantilor.

Acces la piscina, sauna.
Internet wireless este disponibil in tot hotelul.
Acces in parcarea hotelului.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti