Solutii Practice pentru Sistemul Achizitiilor Publice din Romania

  • Locatie

  • Predeal - Hotel Carpati

  • Sesiuni

  • 8 - 11 aprilie 2021

  • 22 - 25 aprilie 2021

  • 13 - 16 mai 2021

  • 27 - 30 mai 2021

Informatii Administrative

Organizator

    • Alexandru Capatana - 0733.741.185

    Speaker

    • Specialist din Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP)

    Certificare

    • In urma evaluarii se acorda Certificat de Participare emis de catre furnizorul de formare profesionala acreditat ANC in conformitate cu HG 2066/2008.

    Taxe Participare

    • 900 Lei - Servicii Instruire
    • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
    • 1600 Lei - Servicii Cazare
    • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
    Formular Inscriere

    Informatii Suplimentare

    • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.

    Tematica

    OUG nr. 23/2020 cu privire la modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice

    Controlul ex-ante exercitat de A.N.A.P. Liste de verificare aferente exercitării controlului de calitate şi regularitate
    Confidentialitatea ofertelor
    Motive de excludere
    Termene de evaluare si reevaluare a ofertelor
    Profesionalizarea personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice
    Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/1780 al Comisiei din 23 septembrie 2019 de stabilire a formularelor standard pentru publicarea anunțurilor în domeniul achizițiilor publice („formulare electronice”) 1.„Planificare” 2.„Procedură concurențială” 3.„Notificare prealabilă a atribuirii directe” 4.„Rezultat” 5.„Modificarea contractului” 6.„Schimbare”
    Noile praguri valorice aplicabile din 01.01.2020 în cadrul procedurilor de achiziție publica si sectoriala

    Discutii privind spete practice dupa cum urmeaza:

    Pregătirea unei documentații de calificare, ca parte principală a ofertei, pe baza unei documentații de atribuire realizată deja;
    Analiza și evaluarea documentelor realizate de către participanți cu titlu de ofertă;
    Prezentarea modului în care sunt analizate, evaluate, consemnate în documentele achiziției elementele cuprinse în ofertele realizate, respectiv modul în care este organizat, în principiu, back–office-ul unei achiziții publice;
    Analiza rezultatelor obținute în urma evaluării;
    Tehnici de corectare a unei oferte incomplete, insuficiente, inconsistente.
    Litigii decurgând din procedurile de atribuire a contractelor publice:
    Soluționarea contestațiilor depuse la CNSC; Cauțiune – constituire, cuantum, restituire;
    Soluționarea contestațiilor formulate în fața instanțelor de judecată;
    Soluționarea plângerilor împotriva deciziilor CNSC sau hotărârilor pronunțate în primă instanță.

    Platforma SEAP/SICAP noutati 2020:

    Tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor; înregistrarea în Noul SEAP; Achiziționarea din noul catalog SEAP
    Încărcarea documentelor aferente unei proceduri. Realizarea unei Fișe de date a achiziției. Criterii minime de calificare: proporționale, reprezentative; modalitățile de prezentare a propunerii tehnice și a propunerii financiare.
    Realizarea unui DUAE. Corelarea cu fișa de date a achiziției; Derularea unei proceduri de atribuire on line. Acțiuni întreprinse în faza de publicitate a unui anunț – clarificări, notificări, contestații.
    Citirea unui răspuns DUAE. Acțiuni întreprinse în perioada de evaluare a ofertelor primite.
    Garanția de participare. Original sau nu? Ofertanți ADMIȘI. Ofertanți RESPINȘI.
    Clarificări adresate în perioada de analiză și evaluare
    Efecte.
    Comunicări către ofertanți

    Formular Inscriere

    Hotel Carpati

    Hotelul Carpati este pozitionat ideal, intr-un cadru natural de vis, avand 93 de camere luminoase, mobilate modern si dotate cu bai individuale cu cabina de dus sau cada si uscator de par, minibar, TV LED,   conexiune gratuita la internet wireless si un balcon de unde turistii cazati se pot bucura de o priveliste incantatoare asupra naturii inconjuratoare.
     
    Oaspetii hotelului pot beneficia de o zi relaxanta la Centrul Wellness, ce asigura facilitati precum piscina interioara cu apa incalzita, sauna umeda, sauna uscata, jacuzzi, sala de fitness si masaj.
     
    Restaurantul locatiei, cu o capacitate totala de 200 de locuri, vine in intampinarea exigentelor culinare ale turistilor printr-un meniu diversificat. La toate acestea se adauga si o crama, un bar, 2 sali de conferinte de 40 de locuri, respectiv 120 de locuri, ambele dotate coespunzator desfasurarii cu succes a mai multor tipuri de evenimente, o parcare privata cu 50 de locuri, o garderoba pentru echipamente de schi, un seif la receptie si o camera pentru bagaje.

    • Informatii Suplimentare
      Raspundem bucurosi la orice intrebare
    • Mail
      office@consultingpoint.ro
    • Telefon
      0733.741.185
    • Adresa
      Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti