Solutii Practice pentru Sistemul Achizitiilor Publice din Romania

  • Locatie

  • Predeal - Hotel Orizont

  • Sesiuni

  • 11 - 14 noiembrie 2021

  • 25 - 28 noiembrie 2021

Informatii Administrative

Organizator

  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Specialist din Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP)

Certificare

  • In urma evaluarii se acorda Certificat de Participare emis de catre furnizorul de formare profesionala acreditat ANC in conformitate cu HG 2066/2008.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
  • 1850 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.

Tematica

OUG nr. 23/2020 cu privire la modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice

Controlul ex-ante exercitat de A.N.A.P. Liste de verificare aferente exercitării controlului de calitate şi regularitate
Confidentialitatea ofertelor
Motive de excludere
Termene de evaluare si reevaluare a ofertelor
Profesionalizarea personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice
Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/1780 al Comisiei din 23 septembrie 2019 de stabilire a formularelor standard pentru publicarea anunțurilor în domeniul achizițiilor publice („formulare electronice”) 1.„Planificare” 2.„Procedură concurențială” 3.„Notificare prealabilă a atribuirii directe” 4.„Rezultat” 5.„Modificarea contractului” 6.„Schimbare”
Noile praguri valorice aplicabile din 01.01.2020 în cadrul procedurilor de achiziție publica si sectoriala

Discutii privind spete practice dupa cum urmeaza:

Pregătirea unei documentații de calificare, ca parte principală a ofertei, pe baza unei documentații de atribuire realizată deja;
Analiza și evaluarea documentelor realizate de către participanți cu titlu de ofertă;
Prezentarea modului în care sunt analizate, evaluate, consemnate în documentele achiziției elementele cuprinse în ofertele realizate, respectiv modul în care este organizat, în principiu, back–office-ul unei achiziții publice;
Analiza rezultatelor obținute în urma evaluării;
Tehnici de corectare a unei oferte incomplete, insuficiente, inconsistente.
Litigii decurgând din procedurile de atribuire a contractelor publice:
Soluționarea contestațiilor depuse la CNSC; Cauțiune – constituire, cuantum, restituire;
Soluționarea contestațiilor formulate în fața instanțelor de judecată;
Soluționarea plângerilor împotriva deciziilor CNSC sau hotărârilor pronunțate în primă instanță.

Platforma SEAP/SICAP noutati 2020:

Tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor; înregistrarea în Noul SEAP; Achiziționarea din noul catalog SEAP
Încărcarea documentelor aferente unei proceduri. Realizarea unei Fișe de date a achiziției. Criterii minime de calificare: proporționale, reprezentative; modalitățile de prezentare a propunerii tehnice și a propunerii financiare.
Realizarea unui DUAE. Corelarea cu fișa de date a achiziției; Derularea unei proceduri de atribuire on line. Acțiuni întreprinse în faza de publicitate a unui anunț – clarificări, notificări, contestații.
Citirea unui răspuns DUAE. Acțiuni întreprinse în perioada de evaluare a ofertelor primite.
Garanția de participare. Original sau nu? Ofertanți ADMIȘI. Ofertanți RESPINȘI.
Clarificări adresate în perioada de analiză și evaluare
Efecte.
Comunicări către ofertanți

Formular Inscriere

Hotel Orizont - Predeal

Hotelul Orizont este situat la marginea statiunii Predeal, pe drumul ce face legatura intre cabana ‘Trei Brazi’ si statiune si la 50m de DN1. Complexul reprezinta punctul ideal de cazare pentru turistii interesati de explorarea traseelor montane din zona a Cabana Susai, Clabucet, Garbova, Piatra Mare a si de asemenea pentru cei dornici de a vizita Castelul Peles (Sinaia) si Castelul Bran (Bran), ambele obiective fiind situate in apropiere.

Facilitati hotel : receptie deschisa nonstop, restaurant cu specific international si romanesc, baruri cu o arhitectura deosebita, salon de mic dejun, lounge/cameră cu TV comună, centru de conferinte, facilitati pentru persoane cu mobilitate redusa, stație de încărcare pentru vehicule electrice, biliard, loc de joaca pentru copii,terasa,gradina

Centrul spa și centru de wellness – piscina acoperita, SPA, sala fitness,cadă cu hidromasaj/jacuzzi,sauna uscata, sauna umeda, sauna cu infraroșu, masaj, impachetari – 5 tipuri, camera de gheata pentru tratamente complexe de infrumusetare

Servicii masa : Se acorda in restaurantul propriu cu specific international si romanesc, capacitate 220 locuri, salon de mic dejun, Sky Lounge, Lounge Bar, Natura Bar.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti