Solutii Practice pentru Sistemul Achizitiilor Publice din Romania

  • Locatie

  • Predeal - Hotel Orizont

  • Sesiuni

  • 17 - 20 septembrie 2020

  • 8 - 11 octombrie 2020

  • 22 - 25 octombrie 2020

  • 29 octombrie - 1 noiembrie 2020

  • 5 - 8 noiembrie 2020

  • 19 - 22 noiembrie 2020

  • 26 - 29 noiembrie 2020

  • 10 - 13 decembrie 2020

  • 17 - 20 decembrie 2020

Informatii Administrative

Organizatori

  • Adrian Ciobanu - 0724.271.282
  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Specialist din Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP)

Certificare

  • In urma evaluarii, se acorda Certificat de Absolvire „EXPERT ACHIZITII PUBLICE” Cod COR 214 946, eliberat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobandite.

Taxe Participare

  • 900 Lei - Servicii Instruire
  • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
  • 1800 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • In vederea eliberarii diplomei A.N.C. sunt necesare urmatoarele documente: Carte de identitate; Certificat de nastere; Diploma de studii superioare; Certificat de casatorie, in cazul schimbarii numelui.

Tematica

OUG nr. 23/2020 cu privire la modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice

Controlul ex-ante exercitat de A.N.A.P. Liste de verificare aferente exercitării controlului de calitate şi regularitate
Confidentialitatea ofertelor
Motive de excludere
Termene de evaluare si reevaluare a ofertelor
Profesionalizarea personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice
Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/1780 al Comisiei din 23 septembrie 2019 de stabilire a formularelor standard pentru publicarea anunțurilor în domeniul achizițiilor publice („formulare electronice”) 1.„Planificare” 2.„Procedură concurențială” 3.„Notificare prealabilă a atribuirii directe” 4.„Rezultat” 5.„Modificarea contractului” 6.„Schimbare”
Noile praguri valorice aplicabile din 01.01.2020 în cadrul procedurilor de achiziție publica si sectoriala

Discutii privind spete practice dupa cum urmeaza:

Pregătirea unei documentații de calificare, ca parte principală a ofertei, pe baza unei documentații de atribuire realizată deja;
Analiza și evaluarea documentelor realizate de către participanți cu titlu de ofertă;
Prezentarea modului în care sunt analizate, evaluate, consemnate în documentele achiziției elementele cuprinse în ofertele realizate, respectiv modul în care este organizat, în principiu, back–office-ul unei achiziții publice;
Analiza rezultatelor obținute în urma evaluării;
Tehnici de corectare a unei oferte incomplete, insuficiente, inconsistente.
Litigii decurgând din procedurile de atribuire a contractelor publice:
Soluționarea contestațiilor depuse la CNSC; Cauțiune – constituire, cuantum, restituire;
Soluționarea contestațiilor formulate în fața instanțelor de judecată;
Soluționarea plângerilor împotriva deciziilor CNSC sau hotărârilor pronunțate în primă instanță.

Platforma SEAP/SICAP noutati 2020:

Tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor; înregistrarea în Noul SEAP; Achiziționarea din noul catalog SEAP
Încărcarea documentelor aferente unei proceduri. Realizarea unei Fișe de date a achiziției. Criterii minime de calificare: proporționale, reprezentative; modalitățile de prezentare a propunerii tehnice și a propunerii financiare.
Realizarea unui DUAE. Corelarea cu fișa de date a achiziției; Derularea unei proceduri de atribuire on line. Acțiuni întreprinse în faza de publicitate a unui anunț – clarificări, notificări, contestații.
Citirea unui răspuns DUAE. Acțiuni întreprinse în perioada de evaluare a ofertelor primite.
Garanția de participare. Original sau nu? Ofertanți ADMIȘI. Ofertanți RESPINȘI.
Clarificări adresate în perioada de analiză și evaluare
Efecte.
Comunicări către ofertanți

Formular Inscriere

Hotel Orizont - Predeal

Hotelul Orizont, situat pe drumul dintre Predeal si cabana Trei Brazi pune la dispoziție o zonă de spa și camere cu aer condiționat, WiFi gratuit și TV cu ecran plat. In cadrul Hotelului Orizont există un restaurant care servește preparate culinare internaționale și un alt restaurant, unde se pot savura preparate culinare românești.

Camerele de la Orizont au mobilier modern. Acestea includ o baie dotată cu articole de toaletă gratuite şi uscător de păr. Unele au zonă de relaxare sau canapea.

Zona de spa, unde oaspeții beneficiază de acces gratuit, include o piscină interioară, o cadă cu hidromasaj și o saună. Masajele sunt disponibile la un cost suplimentar. Hotelul Orizont este înconjurat de o grădină cu vegetație luxuriantă, în care există un teren de joacă pentru copii.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0724.271.282 sau 0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti