Contabilitatea Institutiilor Publice. Controlul Financiar Preventiv. FOREXEBUG

  • Locatie

  • Hotel Orizont - Predeal

  • Sesiuni

  • 30 ianuarie - 2 februarie 2025

  • 20 - 23 februarie 2025

Informatii Administrative

Organizator

  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Specialist in managementul financiar al institutiilor publice

Certificare

  • In urma evaluarii se acorda Certificat de Participare emis de catre furnizorul de formare profesionala in conformitate cu HG 1066/2008.

Taxe Participare

  • 1200 Lei - Servicii Instruire
  • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
  • 2300 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa (fisa cont 750 lei) pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.
  • Eveniment transmis Online prin intermediul platformei Zoom
  • 900 Lei - Servicii instruire Online

Tematica

  1. Particularități ale mangementului financiar in institutiile publice
  • Obiective si functii ale managementului financiar public
  • Politici si proceduri financiare
  • Managementul cheltuielilor publice
  • Structura bugetelor – competenţe in aprobare elaborarea, aprobarea si executia acestora
  • Modificarea structurii iniţiale a bugetelor aprobate

 

  1. Controlul financiar preventiv propriu – parte integranta a controlui intern/mangerial;
  • Scopul și obiectul controlului financiar preventiv
  • Principalii actori implicați
  • Organizarea şi exercitarea controlului financiar preventiv propriu. Proiecte de operatiuni supuse vizei de CFPP
  • Refuz de viza
  • Raportul juridic de obligaţie.
  1. Fazele executiei bugetare
  • Actori implicati in executia bugetara   – atributii, responsabilitati si limite de competenta
  • Angajarea cheltuielilor si controlul financiar preventiv al angajamentelor
  • Lichidarea cheltuielilor
  • Ordonanţarea cheltuielilor si controlul financiar preventiv in faza de ordonantare
  • Plata cheltuielilor – faza in procesul executiei bugetare
  • Organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
  1. Utilizarea eficienta a FOREXEBUG. Contabilitatea institutiilor publice
  • Ordinul nr. 2407/2019 privind modificarea și completarea OMFP nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcționare a sistemului național de raportare – Forexebug
  • Ordinul nr. 3192/2019 – aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare -Forexebug
  • Legea nr. 60/2019 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal
  • Ordinul nr. 1998/2019 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea și depunerea situațiilor financiare trimestriale și a unor raportări financiare lunare ale instituțiilor publice în anul 2019, precum și pentru modificarea și completarea altor norme metodologice
  • Ordinul nr. 942/2019 pentru aprobarea Procedurii privind cesiunea creanțelor bugetare datorate de debitorii aflați în procedura insolvenței
  • Implementarea şi stadiul sistemului Forexebug OMFP nr. 1026/2017
  • Calendarul de utilizare a funcționalităților, OMFP nr. 984/2017
  • Particularități privind închiderea conturilor de finanţare, de disponibil şi stabilirea rezultatului patrimonial pentru: instituţii finanţate de la bugetul de stat, local, asigurări, instituţii finanţate integral/parţial din venituri proprii
  • Repartizarea profitului la societățile naționale, companiile naționale și societățile comerciale cu capital integral/majoritar de stat, regii autonome.
  • Particularități şi probleme întâmpinate privind: transmiterea formularelor din sfera raportării situațiilor financiare în Sistemul național de raportare
  • Corectarea erorilor contabile – cazuri practice concrete; corectarea erorilor
  • Reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor publice; particularităţi
  • Aspecte noi privind organizarea şi conducerea contabilităţii în instituţiile publice, legate de: întocmirea situațiilor financiare (Bilanţ şi Anexe); Corelaţii între formularele de situaţii financiare
  • Probleme rezultate ca urmare a nerespectării metodologiei privind întocmirea situaţiilor financiare şi a depunerii cu întârziere a situaţiilor financiare
  • Patrimoniul public şi privat al statului – noi aspecte legislative
  • Aspecte practice referitoare la înregistrarea unor operaţiuni privind venituri şi cheltuieli bugetare, stabilirea rezultatului execuţiei şi a rezultatului patrimonial, împrumuturi, dobânzi, active fixe etc.
  • Adoptarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru îndeplinirea unor angajamente convenite cu organismele internaţionale, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
  • Elemente de bază privind contabilitatea fondurilor externe nerambursabile
  • Modele privind elaborarea procedurilor contabile
  • Aplicații practice şi studii de caz
Formular Inscriere

Hotel Orizont - Predeal

Hotel Orizont este situat la numai 800m de gara Predeal, pe drumul ce face legatura intre cabana “Trei Brazi” si statiune si la 50m de DN1. Complexul reprezinta punctul ideal de cazare pentru turistii interesati de explorarea traseelor montane din zona – Cabana Susai, Clabucet, Garbova, Piatra Mare – si de asemenea pentru cei dornici de a vizita Castelul Peles (Sinaia) si Castelul Bran (Bran), ambele obiective fiind situate in apropier

HOTEL ORIZONT pune la dispozitia turistilor  139 camere astfel: – 96 camere double standard si 18 camere double executive, 18 camere single si  7 apartamente, un SPA modern, un centru de conferinte Orizont Forum, un restaurant cu specific international si unul cu specific traditional romanesc, alaturi de crama si un bar.

SPA Orizont va asteapta cu piscina interioara, jacuzzi, sauna umeda si uscata si masaj

Centrul SPA este deschis și cuprinde piscina interioară, jacuzzi, saună.

  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti