Particularitati in implementarea proiectelor finantate prin PNRR

  • Locatie

  • Predeal - Hotel Orizont

  • Sesiuni

  • 11 - 14 mai 2023

  • 18 - 21 mai 2023

  • 8 - 11 iunie 2023

  • 22 - 25 iunie 2023

Informatii Administrative

Organizator

  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Specialist in implementarea PNRR

Certificare

  • In urma evaluarii se acorda Certificat de Participare emis de catre furnizorul de formare profesionala acreditat in conformitate cu HG 1066/2008.

Taxe Participare

  • 1200 Lei - Servicii Instruire
  • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
  • 2300 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa (fisa cont 650 lei) pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.

Tematica

Cadrul legislativ

  • Scopul cunoaşterii şi aplicării legislaţiei în vigoare
  • Structura şi conţinutul legislaţiei europene şi naţionale specifică PNRR: Regulamente europene, legislaţie naţională cu caracter general şi specific

Cadrul instituţional al PNRR

  • Instituţii cu rol de coordonare, gestionare şi control
  • Documente, responsabilităţi şi proceduri

Reguli generale de eligibilitate a proiectului/activităţilor/cheltuielilor

  • Legislaţia specifică privind eligibilitatea: structură, conţinut, prevederi
  • Eligibilitatea proiectului/activităţilor
  • Eligibilitatea cheltuielilor
  • Cheltuieli eligibile/neeligibile
  • Verificari privind respectarea principiului DNSH (Do No Significant Harm)

Fluxul financiar al fondurilor

  • Fluxul de documente: Responsabilităţi privind circuitul documentelor, structura şi conţinutul documentelor
  • Fluxul de fonduri: Responsabilităţi privind fluxul de fonduri, asigurarea fondurilor necesare efectuării plăţilor

Atelier de lucru

  • „Impactul şi riscurile asigurării fluxului de fonduri în implementarea cu succes a proiectelor finanţate prin PNRR”          

Planificarea bugetară a fondurilor

  • Instrumente de planificare a fondurilor:
    • Planul financiar, fluxul de numerar previzionat, planificarea activităţilor
  • Realizarea bugetului proiectului: fluxul financiar şi de numerar al proiectului, reguli generale privind raportarea finanţărilor din PNRR

Studiu de caz:

  • ”Calendarul financiar al proiectului, planificarea şi respectarea lui, condiţie de bază în implementarea cu succes a proiectelor”

Mecanisme de plăţi

  • Reglementări şi reguli privind efectuarea plăţilor
  • Tipuri de plăţi
  • Documente justificative pentru efectuarea plăţilor

Contabilitate, control si audit

Erori frecvente

Formular Inscriere

Hotel Orizont - Predeal

Hotel Orizont este pozitionat intr-o zona linistita, zona Trei Brazi, fiind la doar 10 – 15 minute de mers pe jos de centrul statiunii. Hotelul este destinatia ideala pentru cei ce doresc un sejur relaxant, acesta avand o panorama deosebita asupra muntilor.

 

Hotelul Orizont, unul dintre cele mai moderne din statiune, pune la dispozitia turistilor sai 139 de camere repartizate astfel: 18 camere single, 18 duble executive, 96 duble standard si 7 apartamente. Designul camerelor reflecta un stil minimalist, modern, iar facilitatile acestora sunt de ultima generatie: TV in camera, aer conditionat, minibar, seif, uscator de par, grup sanitar propriu, internet de mare viteza. Pentru turistii ce doresc sa se relaxeze, hotelul le vine in ajutor cu centrul SPA(piscina interioara, sauna uscata si umeda, jacuzzi, masaj, dar si sala de fitness). La parterul hotelului se regaseste restaurantul Miorita ce va va delecta cu preparate traditionale romanesti, dar si internationale pregatite cu mare atentie de chef-ul acestuia. Pentru o scurta desprindere de cotidian puteti savura o cafea sau un whisky in Lobby bar sau Cigar Club. Hotelul nu ii uita pe cei ce calatoresc in interes de afaceri, dispunand astfel de sala de conferinte dotata ultra-modern(flipchart, ecran de proiectie, laptop, internet, etc.). Printre celelalte facilitati putem enumera: parcare, plata cu cardul, seif la receptie, servicii de spalatorie, etc.
  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti