OSGG 600/2018 Sistemul de Control Intern Managerial

  • Locatie

  • Predeal - Hotel Orizont

  • Sesiuni

  • 11 - 14 mai 2023

  • 18 - 21 mai 2023

  • 8 - 11 iunie 2023

  • 22 - 25 iunie 2023

Informatii Administrative

Organizator

  • Alexandru Capatana - 0733.741.185

Speaker

  • Catalin Petrescu – Specialist in audit si control intern

Certificare

  • In urma evaluarii se acorda Certificat de Participare emis de catre furnizorul de formare profesionala in conformitate cu HG 1066/2008.

Taxe Participare

  • 1200 Lei - Servicii Instruire
  • Include acces la programul de instruire, suportul de curs, mapa de lucru, coffee break, etc.
  • 2300 Lei - Servicii Cazare
  • Cazare in regim double si pensiune completa (fisa cont 650 lei) pe durata a 4 zile pentru participant si insotitor.
Formular Inscriere

Informatii Suplimentare

  • Taxa de cazare se poate achita partial/total folosind tichete de vacanta.

Tematica

Modificările aduse Codului controlului intern managerial prin OSGG nr. 600 / 2018 și implicațiile acestora aspura documentelor întocmite în cadrul instituțiilor publice

Comisia de monitorizare: rol, componeță, atributii, secretariatul tehnic al Comisiei, documente obligatorii, niveluri de conducere

Erori privind organizarea și funcționarea Comisiei de monitorizare

Responsabilități ale ordonatorului principal de credite în domeniul controlului intern prevazute de OSGG nr. 600 / 2018

Planificarea activităților și programul de dezvoltare în conformitate cu OSGG nr. 600 / 2018

Completarea situațiilor centralizatoare anuale

Evaluarea sistemului de control intern managerial (noua scară de evaluare a sistemului de control intern)

Elaborarea raportului asupra sistemului de control intern

Autoevaluarea și completarea chestionarului de autoevaluare – noutățile aduse de OSGG nr. 600 / 2018

Controlul intern managerial la entitățile publice. Cadru, necesitate, rol, relevanță

Relația cu controlul intern/financiar – preventiv propriu și delegat

Implementarea celor 16 standarde – discuții și modele aplicate pe Stadardul 8 – Managementul riscurilor

Exemple de indicatori în domeniul resurselor umane, salarizării, contabilităţii, achiziţii etc.

Evaluarea calităţii indicatorilor de monitorizare a performanţelor

Implementarea unui sistem coerent de monitorizare a performanţelor în entitate

Exemplu de procedură operaţională privind monitorizarea performanţelor

Raportul anual de monitorizare a performanţelor şi Informarea privind monitorizarea performanţelor la nivelul entităţii în vederea analizării şi aprobării în Comisia de monitorizare

Deficienţe şi erori posibile privind monitorizarea performanţelor

Formular Inscriere

Hotel Orizont - Predeal

Hotel Orizont este pozitionat intr-o zona linistita, zona Trei Brazi, fiind la doar 10 – 15 minute de mers pe jos de centrul statiunii. Hotelul este destinatia ideala pentru cei ce doresc un sejur relaxant, acesta avand o panorama deosebita asupra muntilor.

 

Hotelul Orizont, unul dintre cele mai moderne din statiune, pune la dispozitia turistilor sai 139 de camere repartizate astfel: 18 camere single, 18 duble executive, 96 duble standard si 7 apartamente. Designul camerelor reflecta un stil minimalist, modern, iar facilitatile acestora sunt de ultima generatie: TV in camera, aer conditionat, minibar, seif, uscator de par, grup sanitar propriu, internet de mare viteza. Pentru turistii ce doresc sa se relaxeze, hotelul le vine in ajutor cu centrul SPA(piscina interioara, sauna uscata si umeda, jacuzzi, masaj, dar si sala de fitness). La parterul hotelului se regaseste restaurantul Miorita ce va va delecta cu preparate traditionale romanesti, dar si internationale pregatite cu mare atentie de chef-ul acestuia. Pentru o scurta desprindere de cotidian puteti savura o cafea sau un whisky in Lobby bar sau Cigar Club. Hotelul nu ii uita pe cei ce calatoresc in interes de afaceri, dispunand astfel de sala de conferinte dotata ultra-modern(flipchart, ecran de proiectie, laptop, internet, etc.). Printre celelalte facilitati putem enumera: parcare, plata cu cardul, seif la receptie, servicii de spalatorie, etc.
  • Informatii Suplimentare
    Raspundem bucurosi la orice intrebare
  • Mail
    office@consultingpoint.ro
  • Telefon
    0733.741.185
  • Adresa
    Calea Victoriei, Nr. 21, Etaj 7, Bucuresti